Wszystko się kończy tylko nie „Moda na sukces”!

Dzisiaj mija dokładnie 19 lat odkąd „Moda na sukces” gości na naszych ekranach. W związku z tym faktem Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, czy serial budzi zainteresowanie polskich internautów.  Od  początku roku w sieci pojawiło się prawie 5,6 tys. wzmianek o serialu. Nie jest to wysoki wynik, bo w analogicznym czasie na temat serialu „M jak miłość” pojawiło się prawie 19 tys. informacji i komentarzy. Znaczny spadek zainteresowania „Modą na sukces” nastąpił wraz z nadejściem wakacji. Prawdopodobnie jest on związany z wakacyjną przerwą w emisji (od 29 maja) … zatem czy mamy tu do czynienia z sytuacją typu „nie śledzę, ale wiem o co chodzi”?

IMM zbadał aktywność fanów serialu na Facebook’u. Amerykański fanpage „Mody na sukces” (oryginalnie The Bold and The Beautiful) ma ponad 319,5 tys. fanów. Polski odpowiednik o najwyższej liczbie fanów ma niecałe 1,1 tys. lubiących, ale to i tak nic nie znaczy, ponieważ fanpage jest martwy od ponad dwóch lat. Dla porównania wspomniane wcześniej „M jak miłość” może pochwalić się prawie 226,7 tys. fanów oraz regularną aktywnością w ramach profilu.

Analizując wpisy i komentarze internautów dotyczące serialu można zauważyć, że dyskusja przeniosła się na fora i blogi dotyczące mediów i telewizji. Poza dyskusjami o fabule, internauci na podstawie serialu komentowali m.in. …piłkę nożną!

„Moda na sukces” stała się również dla internautów synonimem czegoś co się nie kończy.

Pierwszy odcinek serialu został wyemitowany w Polsce dokładnie 05.09.1994 roku. W USA emisja rozpoczęła się w 1987 roku i do tej pory powstało 6649 odcinków, podzielonych na 26 serii. W Polsce emitowany jest obecnie 5847 odcinek. Możemy być pewni, że chociaż jeden Polak widział je wszystkie – Stanisław Olejniczak, który jest lektorem od 1 odcinka!

O badaniu:
Analizę wykonano na podstawie 5595 publikacji z polskojęzycznej części internetu wraz z ogólnodostępnymi wpisami w mediach społecznościowych, w których pojawiły się informacje na temat serialu „Moda na sukces”. Pod uwagę brane były publikacje, które ukazały się między 1 stycznia, a 31 sierpnia 2013 roku.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg