Znamy zwycięzców PRaktykuj za granicą!

W drugim etapie zmagań konkursu public relations „PRaktykuj za granicą” jury wysłuchało prezentacji projektów i wyłoniło laureatów z grona pięciu finalistów. I miejsce w konkursie „PRaktykuj za granicą” zajęła Beata Orpiszewska, studentka Uniwersytetu Warszawskiego. Jej praca zatytułowana „Kampania 1% dla FKS. 1:0 wystarczy, żeby wygrać” zyskała uznanie jurorów z uwagi na jej oryginalność i kreatywność. II nagrodę otrzymał Andrzej Miłkowski, reprezentujący Wyższą Szkołę Zarządzania i Prawa w Warszawie, zaś III – Karol Bandurski z Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Obaj laureaci również przygotowali prace na temat „1% dla FKS”.

Nagrodami dla laureatów konkursu „PRaktykuj za granicą” są staże w europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard. Trzech finalistów konkursu wyjedzie na wakacyjne praktyki do Londynu, Mediolanu lub Monachium. Tam studenci będą mieli okazję poznać światowe standardy działań PR. Ponadto laureaci otrzymają nagrody pieniężne na pokrycie kosztów podróży i/lub pobytu:
• I miejsce – wyjazd na staż do Londynu, nagroda pieniężna 1500 zł.
• II miejsce – wyjazd na staż do Mediolanu, nagroda pieniężna 1000 zł.
• III miejsce – wyjazd na staż do Monachium, nagroda pieniężna 500 zł.

Zgromadzone strategie uczestników oceniało jury w składzie: prof. Jerzy Bralczyk, wykładowca Instytutu Dziennikarstwa UW; Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR; Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej; Paweł Prochenko, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej oraz Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.

Konkurs „PRaktykuj za granicą” trwał od 14 lutego 2005. W pierwszej części uczestnicy badali środowisko działań komunikacyjnych, analizowali sytuację, ustalali cele i opracowywali strategię kampanii na jeden z dwóch podanych tematów. W II etapie zmagań uczestnicy konkursu przedstawiali jurorom prezentacje swoich kampanii. II edycja projektu „PRaktykuj za granicą” stworzonego przez Instytut Monitorowania Mediów miała na celu upowszechnienie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego i działalności Fundacji Komunikacji Społecznej. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg