Komunikacja wspierana dobrymi danymi
Bądź na bieżąco w informacjami wzmiankującymi Twoje marki lub projekty. Śledź w czasie rzeczywistym publikacje ze wszystkich typów mediów. Korzystaj z transkrypcji materiałów audio i wideo w analizie treści. Dzięki alertom trzymaj rękę na pulsie, aby zapobiec kryzysom zagrażającym reputacji Twojej firmy. Analizuj działania konkurencji. Wybieraj najbardziej efektywne projekty w oparciu o rzetelne dane i wskaźniki. Buduj strategię komunikacji na podstawie monitoringu mediów.
Monitoring mediów jest podstawowym narzędziem specjalisty public relations, zajmującego się komunikacją zewnętrzną i dbaniem o wizerunek firmy oraz marki. Monitorujemy wszystkie rodzaje mediów na ważny dla Ciebie temat, a wyniki wygodnie przeglądasz na bieżąco za pomocą jednego narzędzia online.
Wyniki monitoringu aktualizujemy w czasie rzeczywistym. Rozbudowany system alertów pomaga być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i szybciej reagować na sytuacje kryzysowe.
W Analizach szybko przeanalizujesz dużą liczbę publikacji, a na Platformie IMM samodzielnie wygenerujesz raport z mediów. Skorzystaj też z doświadczenia działu analiz, w którym wyspecjalizowani analitycy mogą opracować badanie zaprojektowane specjalnie dla Ciebie.
Dzięki bazie kontaktów do mediów i dziennikarzy mediaContact usprawnisz relacje z mediami. mediaContact jest stale aktualizowany i uzupełniany o nowe dane. To daje pewność, że Twój komunikat trafi do osób zainteresowanych daną tematyką. Korzystając z darmowego biura prasowego online, szybko stworzysz informację prasową i wyślesz ją w przyjazny dla odbiorców sposób. Na bieżąco sprawdzisz też efekty dystrybucji. Koniec z uciążliwym follow-up!
Wspieraj komunikację wewnętrzną w swojej firmie. Zleć nam przygotowanie spersonalizowanych newsletterów, przeglądów mediów i biuletynów. Ich odbiorcy otrzymają codzienną porcję najważniejszych newsów w wygodnej formie prosto na maila